Men annars hoppas jag på en bra match med lite anfallsglad hockey. Tycker rent generellt de senaste matcherna i CC varit lite avslagna, kanske är det serielunken som gör att det inte lyfter riktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men annars hoppas jag på en bra match med lite anfallsglad hockey. Tycker rent generellt de senaste matcherna i CC varit lite avslagna, kanske är det serielunken som gör att det inte lyfter riktigt.