Larionov: Vad jag menar är att LHC var sämre än normalt efter urladdningen mot HV. Visst är LHC tunga när de trampar på. TIKarna flög ju som vantar i alla närkamper. Men dominansen från LHC var inte lika bra som vanligt och utan Timrås juniormissar så hade man med stor säkerhet bärgat 3 poäng, tror jag!
Hade Mora mött LHC igår så hade de garanterat vunnit då Mora nuförtiden i stort sett aldrig gör missar av Timrås kaliber.
Jag är trots allt nöjd med säsongen, vi kunde ha varit i kvalserien...HUVALIGEN!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad jag menar är att LHC var sämre än normalt efter urladdningen mot HV.
Visst är LHC tunga när de trampar på. TIKarna flög ju som vantar i alla närkamper. Men dominansen från LHC var inte lika bra som vanligt och utan Timrås juniormissar så hade man med stor säkerhet bärgat 3 poäng, tror jag!
Hade Mora mött LHC igår så hade de garanterat vunnit då Mora nuförtiden i stort sett aldrig gör missar av Timrås kaliber.
Jag är trots allt nöjd med säsongen, vi kunde ha varit i kvalserien...HUVALIGEN!!