Kerstin_k: Jo det har du helt rätt i det har kört ihop sig för dom i de 2-3 sista matcherna tidigare så man vet ju aldrig. Men jag är inte vidare förtjust i de andra lagen i kvalserien heller o två lag måste ju klara det..att gå upp/el. återvända.
Nu verkar ju enl. hockeycentralen som att modo försöker rycka i Gunno också. Hoppas dock o tror han gör entre i rött o vitt!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
i de andra lagen i kvalserien heller o två lag måste ju klara det..att gå upp/el. återvända.
Nu verkar ju enl. hockeycentralen som att modo försöker rycka i Gunno också. Hoppas dock o tror han gör entre i rött o vitt!!