1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 703876

Sv: Kom hem Fredrik M!
Stenkarn: Då det inlägget skrevs utgick jag naturligtvis ifrån att han skulle hålla samma höga standard som i Tampa Bay, vilket han bevisligen inte gjorde!

Hade Modda eller Kiprusoff ens snuddat vid sin normala kapacitet hade vi vunnit SM-guld!

Sen skiter jag fullständigt i hur många poäng han gjorde i TIK! Det är de spelmässiga jag utgår ifrån och där var han tamefan inte lyckad!

Det är ju djävulskt lysande att släppa in 8 mål mot Linköping och halvsova i målet! Han hade noll känslor för Timrå men älskade uppenbarligen kroglivet i staden!

Så uppträder inte en profesionell idrottsman!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer