ernie eagle: Jag säger ju att jag inte är ett dugg intresserad av dina högst omogna utrop. Ett sidospår är att avvika från ämnet, och du försöker dränka dina debattörer med tonvis av sådana.
Förresten, om du jämför dig själv med Tommy Söderberg så sätter du upp dig själv på en piedestal du absolut inte hör hemma på. Du behöver ta dig själv på mindre allvar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förresten, om du jämför dig själv med Tommy Söderberg så sätter du upp dig själv på en piedestal du absolut inte hör hemma på. Du behöver ta dig själv på mindre allvar.