eloff: Sen när blev det förbjudet att ha en åsikt om någonting! Sen får ni väl skylla er själva när ni hetsar fram ilskan inom en. Ni provocerar ju bara rent djävulskap och då kommer ju vreden krypandes längs ryggraden inom en.
Jag hade för länge sedan lagt ner debatten om Modin men då fortsätter ni ju bara och maler på och tvingar mig därigenom att fortsätta skriva inlägg.
Ni vill ju uppenbarligen få mig ur balans så varsågoda. Du har lyckats väldigt bra. Eftersom mina fingrar kokar för tillfället.
Att uttala sig på det sättet som du gör och sedan inte våga stå för det är genomruttet och ett jävla lågvattenmärke.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hade för länge sedan lagt ner debatten om Modin men då fortsätter ni ju bara och maler på och tvingar mig därigenom att fortsätta skriva inlägg.
Ni vill ju uppenbarligen få mig ur balans så varsågoda. Du har lyckats väldigt bra. Eftersom mina fingrar kokar för tillfället.
Att uttala sig på det sättet som du gör och sedan inte våga stå för det är genomruttet och ett jävla lågvattenmärke.