wxp: Tycker jag också. Det är synd att åsikter skall gå isär så till den milda grad att man blir ovänner.
Men när man avfärdar mig som oseriös som har en fullständig presentation och bild utsatt här på HS då blir jag rent utsagt skitförbannad, och det spelar ingen roll vem det är som fäller den kommentaren.
Att sedan leka bror duktig för att man råkar studera på någon Högskola/Universitet är något som också stör mig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men när man avfärdar mig som oseriös som har en fullständig presentation och bild utsatt här på HS då blir jag rent utsagt skitförbannad, och det spelar ingen roll vem det är som fäller den kommentaren.
Att sedan leka bror duktig för att man råkar studera på någon Högskola/Universitet är något som också stör mig.