ernie eagle: Jag håller också med dig! Större krav än så här hade jag både på Modin och Kiprusoff! Jag vill se spelare som brinner för att få spela för Timrå IK! Se bara på Manderville, Robban som exempel. Hellre vilja och inställning än talang och klass. Även om Z har både och! ;-)
Fortsätt vara rak och ärlig i dina åsikter och uppfattningar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Större krav än så här hade jag både på Modin och Kiprusoff! Jag vill se spelare som brinner för att få spela för Timrå IK! Se bara på Manderville, Robban som exempel.
Hellre vilja och inställning än talang och klass. Även om Z har både och! ;-)
Fortsätt vara rak och ärlig i dina åsikter och uppfattningar!