Laken: Kiprusoff var bra, men han tillbringade väl ett antal för många av dygnets timmar på "lokal" i glada vänners lag. Tyvärr, för jag kommer inte att komma ihåg han som en seriös utövare av en sport.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kiprusoff var bra, men han tillbringade väl ett antal för många av dygnets timmar på "lokal" i glada vänners lag. Tyvärr, för jag kommer inte att komma ihåg han som en seriös utövare av en sport.