Större krav på vissa spelare är/var väl ok att önska.
Men att ena gången ha Nubben på en pidestal högt ovan molnen och att i nästa sekvens titulera samme mans förvärv med titlar som....."primadonnor, ballerinor, girigbukar, gnällspikar och annat löst folk".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Större krav på vissa spelare är/var väl ok att önska.
Men att ena gången ha Nubben på en pidestal högt ovan molnen och att i nästa sekvens titulera samme mans förvärv med titlar som....."primadonnor, ballerinor, girigbukar, gnällspikar och annat löst folk".
Tycker du att detta låter logiskt?