friskan: Förstår (som vanligt) inte vart du vill komma? Klart man ska vara rak och ärlig i en diskussion, vem tycker inte det?
När det gäller ernie eagle så uppskattar jag folk som vågar sticka ut lite med sina åsiker och synpunkter. Istället för som dig endast klaga på det andra skriver.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart man ska vara rak och ärlig i en diskussion, vem tycker inte det?
När det gäller ernie eagle så uppskattar jag folk som vågar sticka ut lite med sina åsiker och synpunkter. Istället för som dig endast klaga på det andra skriver.