1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 704493

Sv: Kom hem Fredrik M!
Laken: Du har visat att du är en av dom som ibland vill hetsa lite och ha en hårdare debatt här på Hockeysnack, så då får du nog räkna med en liten smäll om du samtidigt sänker garden på det viset.

Jag har inte varit någon ängel i just det här dramat, även om jag själv tycker att nivån blev lite väl plump från Magnus sida ett tag. Jag har dock pratat lite med LingaN om att det behövs en bättre bevakning i forumet från moderatorernas sida. Jag skulle med glädje se framöver att mina inlägg också försvinner, så länge jag slipper läsa andras plumpa inlägg.

Jag har verkligen inte gillat den senaste tidens "debatt", men de flesta har nog känt klådan i fingrarna någon gång, speciellt om man tycker sig bli lite orättmättigt påhoppad.

Precis som du och Magnus har jag lagt det här bakom mig nu. Nu är det upp till moderatorerna att hålla uppe nivån i fortsättningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer