Talangscouten: Inte för att sticka ut hakan, men Timrå gör allt för att bli av med Oksa. Rätt eller fel? Rätt så klart. Men han lär ju kosta en slant att lösa ut också. Han är inte direkt gratis.
Så svaret på din fråga är ju ganska enkelt. Oksa blev dyr när han kom hit.
Som jag ser på det hela så är chanserna 97-3 att vi får se en annan målvakt till hösten.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Så svaret på din fråga är ju ganska enkelt. Oksa blev dyr när han kom hit.
Som jag ser på det hela så är chanserna 97-3 att vi får se en annan målvakt till hösten.