actionleif: Lite sen kommentar på din kommentar på mig men...
Jag kommer gott och väl ihåg Hedströms utfall. Men till hans försvar så kändes det dels mer berättigat eftersom Nilsson betett sig som han gjort, dels visste han inte att kameramannen smugit upp bakom honom. Ledin hade säkert sina skäl han också, men nog mös han allt, när han fick göra det precis innan en intervju.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kommer gott och väl ihåg Hedströms utfall. Men till hans försvar så kändes det dels mer berättigat eftersom Nilsson betett sig som han gjort, dels visste han inte att kameramannen smugit upp bakom honom. Ledin hade säkert sina skäl han också, men nog mös han allt, när han fick göra det precis innan en intervju.