andyo: Ja du kanske har rätt man behöver ju inte ändra för ändrandets skull..men jag såg några retrotröjor på några supportrar den här säsongen som inte var så dumma nånå tror jag hade lite vita axelränder typ Brynäs axelok o nån hade en lite mörkare klarröd färg som var snygg men okej detta är inget problem..bara en fundering o som Du säger "vi är redan snygga".. Tveksamt om vi får se några tallar´.. vi får kanske nå en kompromiss med två stora vita tallar.. med en liten liten miniörn som flyger mitt ibland dom..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tveksamt om vi får se några tallar´.. vi får kanske nå en kompromiss med två stora vita tallar.. med en liten liten miniörn som flyger mitt ibland dom..