Ambroo: Tack! Låter utmärkt..precis vad jag hoppades på lite markering på axlarna. Och när det gäller svart instämmer jag.. det låter sorgligt med svarta hjälmar o byxor på dessa röda färgstarka spelare nej ,man får gärna laborera med rött o vitt sinsemellanmen ingen fler färg!!
Hur skall vi annnars kunna sjunga tjalalala... oohhh rött o vitt.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
på axlarna. Och när det gäller svart instämmer jag.. det låter sorgligt med svarta hjälmar o byxor på dessa röda färgstarka spelare nej ,man får gärna laborera med rött o vitt sinsemellanmen ingen fler färg!!
Hur skall vi annnars kunna sjunga tjalalala... oohhh rött o vitt.....