mikenomad: Ambroo är en mycket fin och snäll människa.
Jag sitter också inne med en fin källa kring TIK (läs Jonte). Det skulle inte se så vackert ut om man avslöjar det ena med det andra. Inte så snyggt gjort mot sin källa kanske.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag sitter också inne med en fin källa kring TIK (läs Jonte). Det skulle inte se så vackert ut om man avslöjar det ena med det andra. Inte så snyggt gjort mot sin källa kanske.
Det är inte jag på bilden.