Det har inte varit mycket snack här om hur länge Jontes kontraktslängd blir. Eller ska vi säga kan bli.... Jag har en fin känsla om att Jonathan kommer tillhöra oss i bra många år framöver. En ganska så söt känsla med andra ord. Vi får se.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag har en fin känsla om att Jonathan kommer tillhöra oss i bra många år framöver. En ganska så söt känsla med andra ord. Vi får se.