Dream Team: Läste det där i pappersform i morse. Reagerade över meningen "den där extra forwardsplatsen är som bekant vikt..." Trodde vi jagade ytterligare en forward utöver eventuellt Jonte. Men uppenbarligen gör vi inte det.
Var som jag misstänkte också angående Lasse. Att han skulle bli intressant först om Halh försvann. Synd, hade varit häftigt att ha honom i laget också. Men det är väl så där som man säger, mycket vill ha mer :)
Nu håller jag i alla fall tummarna att Halh stannar. Han känns på något sätt lite bättre, lite häftigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var som jag misstänkte också angående Lasse. Att han skulle bli intressant först om Halh försvann. Synd, hade varit häftigt att ha honom i laget också. Men det är väl så där som man säger, mycket vill ha mer :)
Nu håller jag i alla fall tummarna att Halh stannar. Han känns på något sätt lite bättre, lite häftigare.