ernie eagle: Roligt att återigen få höra/läsa om hur omtyckt Nubben är..o uppskattad för sitt jobb i Tik..Nu då av Manderville också! Klart svårare är ju att få ihop en så bra spelartrupp med en mindre budget o ekonomi som TIKs då än tex. Frölunda som gick nästan 20 milj. plus i år.
Ändå har Nubben lyckats med detta konststycke år efter år.. i fjol räknar jag inte då det var exeptionellt med de sena tidsramarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klart svårare är ju att få ihop en så bra spelartrupp med en mindre budget o ekonomi som TIKs då än tex. Frölunda som gick nästan 20 milj. plus i år.
Ändå har Nubben lyckats med detta konststycke år efter år.. i fjol räknar jag inte då det var exeptionellt med de sena tidsramarna.