mikenomad: Någon som vet om supportrarna brukar åka gemensamt med nån minibuss el. dylikt till försäsongsmatcher som tex. den i Långshyttan mot Leksand?? el. har de som varit där tidigare år bara varit några få som tagit sig dit individuellt? Kramfors går ju att åka bil till själv men Långshyttan....nån som minns hur det var ifjol?..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
el. har de som varit där tidigare år bara varit några få som tagit sig dit individuellt?
Kramfors går ju att åka bil till själv men Långshyttan....nån som minns hur det var ifjol?..