Kerstin_k: Han kanske gjort en kompromiss 1 år i tik..sedan skellefteå? Nej det låter väl inte heller troligt.. men konstigt att man meddelar på fre. att man skall meddela på Mån. Varför inte bara meddela direkt på måndag hur det står till!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej det låter väl inte heller troligt.. men konstigt att man meddelar på fre. att man skall meddela på Mån. Varför inte bara meddela direkt på måndag
hur det står till!