kungsbacka: Troligen har det väl med Ankorna i Anaheim att göra!! Han är nog klar för saik men Ankrnas meddelande att det är löst hinner inte ut fre. svensk tid..därför väntar man över helgen. Teorier..teorier..det är bara o bita ihop!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han är nog klar för saik men Ankrnas meddelande att det är löst hinner inte ut fre. svensk tid..därför väntar man över helgen.
Teorier..teorier..det är bara o bita ihop!