htikare: Ja jag litar också på Ambros information..men tyvärr är det osäkrare att lita på spelare..Det handlar ibland om vilket nytt pengabud de får el. fått..ibland att familjen ändrat sig osv.osv.
Därför kan ju ambro vara pålitlig ändå även om det i slutändan skulle bli saik!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Därför kan ju ambro vara pålitlig ändå även om det i slutändan skulle bli saik!