eloff: Tror vi får ett mycket bra lagi år i vilket fall som hellst .. J.H vore naturligtvis kanon självklart han har ju den där härliga viljan som han visade så rejält i slutspelet det året han var här.. ..men Tror att både O. Sundh o B. Svensson kommer att visa sig ha kapacitet att överraska positivt ganska rejält .. kanske tom. någon av dem kommer att platsa i en andraformation..
New Foundlandtidningen Independent skrev ju tex. i vintras ang.St Johns odiskutabla förstaline ..där Sundh ingick att Sundh verkligen hade "speed and soft-as-silk hands" tycker jag låter mycket bra med tanke på hur mycket denna egenskap hade behövts i tik ifjol med tanke på hur svårt vi hade att göra mål.. vi hade fart men inte känsliga handleder!
Och både Sundh o Svensson är kända just för sin speed..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
J.H vore naturligtvis kanon självklart han har ju den där härliga viljan som han visade så rejält i slutspelet det året han var här..
..men Tror att både O. Sundh o B. Svensson kommer att visa sig ha kapacitet att överraska positivt ganska rejält ..
kanske tom. någon av dem kommer att platsa i en andraformation..
New Foundlandtidningen Independent skrev ju tex. i vintras ang.St Johns odiskutabla förstaline ..där Sundh ingick att Sundh verkligen hade "speed and soft-as-silk hands"
tycker jag låter mycket bra med tanke på hur mycket denna egenskap hade behövts i tik ifjol med tanke på hur svårt vi hade att göra mål..
vi hade fart men inte känsliga handleder!
Och både Sundh o Svensson är kända just för sin speed..