Baker: Nej, det menar jag inte utan att vi naturligtvis behöver en ersättare direkt för förstakedjan. Men om den ersättaren tex. skulle vara Kimmo Kuhta el. någon annan som kanske ev.skulle vara snäppet sämre än Jonte ..kanske inte ha samma eminenta VILJA som jag tycker Jonte har ....så har vi ändå "totalt sett" en väldigt bra trupp speciellt jämfört med ifjol. Nubben har ju konstaterat att blir det Jonte är det färdigvärvat annars fanns det några intressanta namn åtminstone för en s.k tryout...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men om den ersättaren tex. skulle vara Kimmo Kuhta el. någon annan som kanske ev.skulle vara snäppet sämre än Jonte ..kanske inte ha samma eminenta VILJA som jag tycker Jonte har ....så har vi ändå "totalt sett" en
väldigt bra trupp speciellt jämfört med ifjol. Nubben har ju konstaterat att
blir det Jonte är det färdigvärvat annars fanns det några intressanta namn
åtminstone för en s.k tryout...