Kevin O Shea: Detta betyder ju uppenbarligen orimliga pengar för tik att "köpa" ut honom o sedan en hög lön därpå. Jonte är bra men ingen övermänniska så vi hoppas de nu snart finns nåt backupalternativ till honom.....ingen som ev. hört nåt namn förutom denne Kuhta...bara en månad kvar till träningsmatchen 10/8 mot de där från övik i Kramfors!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jonte är bra men ingen övermänniska så vi
hoppas de nu snart finns nåt backupalternativ till honom.....ingen som ev. hört nåt namn förutom denne Kuhta...bara en månad kvar till träningsmatchen 10/8 mot de där från övik i Kramfors!