bearkiller79: Ja nu är ju inte Kuhta aktuell längre eftersom han valde HIFK så vi hoppas o tror Nubben ändå har koll på situationen ... under ytan.. fast ingen information kommit ut så känns det som om Nubben grejar det ändå med en riktigt helvass förstafemma i år!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
fast ingen information kommit ut så känns det som om Nubben grejar det ändå med en riktigt helvass förstafemma i år!