Kevin O Shea: Jag har tänkt i samma banor..eftersom Oscartex. är mycket bra offensivt har problem när det gäller att backchecka o jobba i defensiven så blir det nog mycket för två andra yngre att ta så stort ansvar dfensivt ..behövs två rutinerade bredvid.
Kanske inte i förstakedjan.. där behöver man nog ha en topp rakt över men i 2:a linen skulle han kunna funka bredvid Warg tex. o någon till Magnus Nilsson kanske el. Robban.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
bra offensivt har problem när det gäller
att backchecka o jobba i defensiven så blir det nog
mycket för två andra yngre att ta så stort ansvar dfensivt ..behövs två rutinerade bredvid.
Kanske inte i förstakedjan.. där behöver man nog ha en topp rakt över men i 2:a
linen skulle han kunna funka bredvid Warg tex. o någon till Magnus Nilsson kanske el. Robban.