TIKbiff: Undrar vad som fått honom intresserad av Tik...Moe? eller kanske Swoboda! Han kanske överraskar o går in i A-truppen senare under säsongen.. Nej det finns väl gränser även för tjecker..men hockeykultur har dom o skridskor brukar dom kunna åka rejält.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
kanske Swoboda!
Han kanske överraskar o går in i A-truppen senare under säsongen..
Nej det finns väl gränser även för tjecker..men hockeykultur har dom
o skridskor brukar dom kunna åka rejält.