Janken: Östremalm? Var det inte Södermalm som huset låg på? Iofs, det är en bit från Vinkeltået..men vad fan..så mycket ska det väl inte öka i värde för det? ;-P
Fast jag vet iofs att det är dyrt med hus på Östermalm/Södermalm...men vad fan..lite bättre borde man väl kunna få den summan? Iofs så vet man itne hur det ser ut invändigt, men utvändigt såg det förjekligt ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fast jag vet iofs att det är dyrt med hus på Östermalm/Södermalm...men vad fan..lite bättre borde man väl kunna få den summan? Iofs så vet man itne hur det ser ut invändigt, men utvändigt såg det förjekligt ut.