MÄH, blir det inge försnack om första träningsfighten som äger rum imorgon emot "lillebror", skulle vilja få redan på hur laget formeras då vi saknar en forwardsplats!!!!!
Dessutom vill jag att Jonte sak bli klar nu för alla här har ju sagt att han redan är klar till 100% upptill bevis, vill senast ha pressmeddelandet imorgon, där med basta!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom vill jag att Jonte sak bli klar nu för alla här har ju sagt att han redan är klar till 100% upptill bevis, vill senast ha pressmeddelandet imorgon, där med basta!!!!
Sov gott!