Ambroo: Jag skippar Kramfors imorrn. Lägger allt krut på SCA-cupen istället.
Det blir för övrigt allt jag ser av försäsongen i år. Känner mig inte motiverad att åka på någon road trip till Leksand eller Skellefteå i år. Schweiz vore fantastiskt men där sätter ekonomin käppar i hjulet.
Det blir desto mer matcher när väl allvaret drar igång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det blir för övrigt allt jag ser av försäsongen i år. Känner mig inte motiverad att åka på någon road trip till Leksand eller Skellefteå i år. Schweiz vore fantastiskt men där sätter ekonomin käppar i hjulet.
Det blir desto mer matcher när väl allvaret drar igång.