wap.hockeysnack.com Jag sörjer för att jag missar kramforsmatchen, jag menar ett timrå med 3 isdagar och inte en full trupp mot ett modo som har några fler isdagar men som ska spela utan sundström, salle, svarten, hasse och timander måste bli en riktigt rolig match. Iofs så lär de unga få möjlighet att verkligen visa upp sig och det är ju alltid roligt att se.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag sörjer för att jag missar kramforsmatchen, jag menar ett timrå med 3 isdagar och inte en full trupp mot ett modo som har några fler isdagar men som ska spela utan sundström, salle, svarten, hasse och timander måste bli en riktigt rolig match. Iofs så lär de unga få möjlighet att verkligen visa upp sig och det är ju alltid roligt att se.