ernie eagle: Tror inte de flesta som skriver här har någon tanke att de skall vara "tvärt emot dig".varför skulle dom det?? Du är engagerad o uppskattad för det...Nej Utan precis som Du uttrycker din ärliga uppfattning i ämnet så gör ju också vi andra samma sak..mig själv inkluderat. Och det jag sett av Kristoffersons skicklighet är inte mycket tycker han känns mycket seg o osynlig i det mesta o inte heller vidare teknisk alls. Nej en klar försämring gentemot Wennerberg. Sundh o Svensson såg man redan mot Modo nu i K-fors att där går det undan på rören och de verkar också rappa i tanken/spelsinnet. Nej jag finner inte heller ärligt någon som skulle vara sämre än M.K i årets lag detta skriver jag då inte för att skapa debatt utan av oro för en sådan mindre rolig värvning.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Utan precis som Du uttrycker din ärliga uppfattning i ämnet så gör ju också vi andra samma sak..mig själv inkluderat. Och det jag sett av Kristoffersons skicklighet är inte mycket tycker han känns mycket seg o osynlig i det mesta o inte heller vidare teknisk alls.
Nej en klar försämring gentemot Wennerberg. Sundh o Svensson såg man redan mot Modo nu i K-fors att där går det undan på rören och de verkar också rappa i tanken/spelsinnet.
Nej jag finner inte heller ärligt någon som skulle vara sämre än M.K i årets lag detta skriver jag då inte för att skapa debatt utan av oro för en sådan
mindre rolig värvning.