Chippen: Ja jag läste nåt om tälke också.. men tänkte mest på om han inte då verkar platsa i Saik?? men det kan ju vara som Du säger att i ett lagbygge vill man ha en bra blandning av tekniska o fysiska spelare o där passade han inte in i Saiks behov klart möjligt. Vi får hoppas på det bästa. Huvudsaken Jonte blir klar!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
vill man ha en bra blandning av tekniska o fysiska spelare o där passade han inte in i Saiks behov klart möjligt.
Vi får hoppas på det bästa. Huvudsaken Jonte blir klar!