Bragd-Birger: Exakt! o sedan måste serien ha pågått till minst mitten på oktober innan han kan komma på artistkontrakt (för isåfall han skulle komma hit vill vi ju att han skall vara med ända till finalen i april o få lyfta bucklan..) Någonting han verkligen vore värd!! men vi kan ju inte få allt vi pekar på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Någonting han verkligen vore värd!! men vi kan ju inte få allt vi pekar på.