-Gurra-: Jag har egentligen inte så mycket att gå på när det gäller Nylander vs Soling. Det är mest magkänslan jag följer. Man har ju hört så mycket om Solings problem i Linköping, hans taskiga attityd och divalater. Därför känns han inte så het. Om det stämmer eller inte vet jag inte. Men man är ju bara människa och påverkas oavsett man vill det eller inte av det man läser och hör. Därför känns Nylander som ett bättre val.
Om du scrollar ner en bit så ser du hur ernie eagel redogör för Nylanders starka sidor. Känns liksom som en helt okej värvning, han fyller nog upp tomrummet efter Wennerberg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om du scrollar ner en bit så ser du hur ernie eagel redogör för Nylanders starka sidor. Känns liksom som en helt okej värvning, han fyller nog upp tomrummet efter Wennerberg.