lungan: Tycker också att det känns betryggande att vi har de två platserna över. Vem vet vad som behövs längre fram i serien? Som det är nu har vi ju möjligheten att plocka in Sloan * 2 en bit in i serien ;)
Nejdå, känns bra att vi har två lediga platser för transatlanter om behovet skulle uppstå lite senare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nejdå, känns bra att vi har två lediga platser för transatlanter om behovet skulle uppstå lite senare.