RavenLord: Okej. Det låter ju bra. Det är ju dom egenskaperna han förmodligen är värvad för. Värvningen av honom har ju blivit sågad ganska hårt bland övriga hockeyfans. Inte många som förstår att han är värvad som roll/breddspelare och för just de egenskaperna du nämnde. Många tror att han skall vara en poängspruta.
Om han besitter de egenskaper du tog upp är det ett fullt godkänt nyförvär och han kommer säkerligen lyckas fylla platsen efter Wennerberg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om han besitter de egenskaper du tog upp är det ett fullt godkänt nyförvär och han kommer säkerligen lyckas fylla platsen efter Wennerberg.