Tycho: Näe, han har väl aldrig mer rätt än vilken vanlig supporter som helst. Skillnanden är väl att han får lön för att skriva på aftonbladet.se och vi skriver för vårt eget nöje här på hockeysnack.
Men frågan var inte om han har rätt eller inte. Dom brukar ju sällan ha det, hockeyexperterna. Nej frågan handlade egentligen om det sista som han skrev, att Timrå inte hade någon målgörare på blålinjen. Då funderade jag om inte Kokko var ersättaren till Aalto och alltså också tilltänkt att göra ett par baljor i år?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men frågan var inte om han har rätt eller inte. Dom brukar ju sällan ha det, hockeyexperterna. Nej frågan handlade egentligen om det sista som han skrev, att Timrå inte hade någon målgörare på blålinjen. Då funderade jag om inte Kokko var ersättaren till Aalto och alltså också tilltänkt att göra ett par baljor i år?