1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 744653

Sv: SCA-cupen 2006
Ännu en SCA-cup till ända. Ingen direkt bländande hockey skådades men det är ju fortfarande försäsong också. Kul för IOFS att plocka en pinne igår. Firades som ett sm-guld =).

Två sköna händelser i helgen:
1. Jag fick tillåtelse att spela Kristets slagdänga Tjackpounder i baren i slutet av andra periodpausen. Rockade fett!
2. Sundsvall hockeys intromakare hyllar mig genom att köra exakt det Nightwish-intro jag hade till Timrå för 2 sässar sen (förutom att jag klippte ihop det insrumentalt) ;). Men skönt är det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer