1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614911 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 744664

Sv: SCA-cupen 2006
htikare: Självklart såg dom något sliten ut stundtals idag. Hur som helst svarar dom för en fin turnering. Skulle även vilja plussa lite extra för Mange, trots att han flippade ur i derbyt. Han har sett pigg och elak ut. Det är bra.