1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 744817

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
htikare: Absolut, och när det väl kommer till kritan handlar det ju ändå om vilka spelare som har formen och förmågan att spela med varandra. Det har ju gått bra med Svensson, Andersson och Nilsson. Men icke att förglömma vilket tryck Nilsson och Hedström lyckades åstakomma förra gången det begav sig.

I grund och botten tror jag att det bästa vore att splittra "superkedjan" och fördela den offensiva kraft som finns i den till två kedjor i alla fall. Nyttja den i powerplay och som ett sista, offensiva vapen i slutet på matcher (precis som han säger i dagbladet). Vilka som spelar var och med vem kvittar egentligen. Vi har material att skapa två producerande femmor.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer