ståpäls: Ja spelarbedömningar är svåra i spelarbetyg i krönika på tikare.se fick Johan S. en 1:a o i T.Å bedömdes han som Du säger majestätisk..vad nu det betyder (en 4:a kanske).. Såg inte själv matchen mot Mora så Vad tycker ni andra här?? Var han bra Johan eller....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
fick Johan S. en 1:a o i T.Å bedömdes han som Du säger majestätisk..vad nu det betyder (en 4:a kanske)..
Såg inte själv matchen mot Mora så Vad tycker ni andra här??
Var han bra Johan eller....