ståpäls: "Överlägset bäst i matchen mot Mora var dock den finska landslagsduon Riku Hahl och Timo Pärssinen. Om inte det radarparet rankas som ett av Timrå-klubbens allra bästa förvärv någonsin när säsongen summeras tänker jag gå och beställa ett syntest till våren..."
Någonsin var kanske att ta i, men jag hoppas i alla fall att karln slipper beställa ett syntest :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någonsin var kanske att ta i, men jag hoppas i alla fall att karln slipper beställa ett syntest :)