Röda Tallen: Ja det är otroligt hur många bra kombinationer det går att göra av årets tik-lag..både på back o forwardssidan o det här förslaget känns väldigt fräscht..
Nåt jag personligen inte tänkt på iallafall är förslaget att placera Jonte tillsammans med Regin som center i kedjan.. vilket stöd för Regin en fysisk kraftspelare som Jonte o samtidigt är hela kedjan också mycket kreativa spelare..
Bara nu de Sanny o Kalle kryar på sig så blir tik inte lätta att tas med!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nåt jag personligen inte tänkt på iallafall är förslaget att placera Jonte tillsammans med Regin som center i kedjan.. vilket stöd för Regin en fysisk kraftspelare som Jonte o samtidigt är hela kedjan också mycket kreativa spelare..
Bara nu de Sanny o Kalle kryar på sig så blir tik inte lätta att tas med!