Ambroo: En annan sak jag funderat på ang. Silly S. o truppen är när spelare blir långtidsskadade typ Wennerberg betalar då klubben ändå största delen av lönen el. försäkringsbolag (spelarnas)..för f-kassan kan väl knappast betala nån stor del av dessa löner..
Jag bara funderar över om klubben slipper utgifter för långtidsskadade o kan då värva annan spelare för dessa pengar? Har Du (el. nån annan) koll på det också?.. Vi har ju på "papperet" 13 forwards men bara 12 i praktiken tillgängliga vid ev. skador o dyl.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
blir långtidsskadade typ Wennerberg betalar då klubben ändå största delen av lönen el. försäkringsbolag (spelarnas)..för f-kassan kan väl knappast betala nån stor del av dessa löner..
Jag bara funderar över om klubben slipper utgifter för långtidsskadade o kan då värva annan spelare för dessa pengar? Har Du (el. nån annan) koll på det också?.. Vi har ju på "papperet" 13 forwards men bara 12 i praktiken tillgängliga vid ev. skador o dyl.