1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 7525

Sv: Supportermatchen
Givetvis så ställer jag upp om det blir supportermatch.
Försök lägga matchen i mellandagarna. Då har man ytterligare en orsak att besöka vackra Medelpad och släkten där uppe. Får väl försöka låna ihop lite prylar.

Slängde faktiskt skrillorna i en soptunna runt 1885 efter ett märkligt brutalt benbrott i en bastuvarm Rocklundahall... (Trött kompisgäng som lirade rinkbandy)

Men jag fick upprättelse där i Rocklunda några år senare;-) Tack alla andra TIK.are som var där och hjälpte till.

Men visst kan jag tänka mig att gå på is för att försvara dom rödvita färgerna.

Im in!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer