actionleif: Något som jag funderade på när jag var i er arena senast var att känslan från ståplats är att skulle det bli högre på andra sidan så kommer man inte se något för jumbotronen. Ja nästan så man frågade sig om så var fallet redan nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
actionleif: Något som jag funderade på när jag var i er arena senast var att känslan från ståplats är att skulle det bli högre på andra sidan så kommer man inte se något för jumbotronen. Ja nästan så man frågade sig om så var fallet redan nu.